everybody loves you


Vilken dag, hunnit med mycket. Mycket viktiga saker.. viktiga möten, viktiga samtal, viktiga avslut... viktiga tårar
För tårarna faller fortfarande för dig min vän... saknade finns där. Kommer alltid finnas där.
Fler sorger kommer också komma, men också mer bra saker i livet kommer hända. Utmaningarna kommer fortsätta så länge man står här. vad som väntar sen vet vi inte... jag kan bara önska, och hoppas.
Nu är klockan över midnatt, 3 månader sedan adde lilla... ofattbart. vart är du?

ska sova nu, en ny dag väntar imorgon. Tänk om man visste vad livet har för planer för en, då kanske någon hade kunnat stoppa Andreas från att ta bilen.... blir så ledsen - hemska tanke men Andreas -det var ju det jag sa"... det kommer sluta illa om du inte tänker dig för... "men också som du sa "det kan hända mig också och tappar jag kontrollen är det kört"... visst gillar vi farten, det kan vi inte sticka under stolen med.

Älskade lilla pajas som bråkar, ställer till det och klantar sig men ler, skrattar och pillar på en så man inte kan vara arg längre- du fattas mig!


saknar och älskar -god natt mitt guldkorn image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0