Du kan inte sakna något du inte upplevt.

Det är måndag, en konstig måndag och jag har inte kunnat sova inatt. Vet inte varför, varit orolig hela natten. Vad har nu hänt?
Så tittade jag ut när jag vaknat.... massa snö igen - verkligen en konstig vinter vi har på alla sätt iår. Tur att jag inte redan bytt till sommardäck.
Hoppas inte att det har snöat i Uppsala bara, räcker med att urnan är begraven ner i jorden, Andreas vill inte ha snö därpå också! Vi får bygga in lite skydd där till han som får stå där över vinterhalvåren sen.

Ny vecka, inne på den 11 efter olyckan nu och min andra praktikvecka

Såg avsnittet av "sjukhuset" igår där Andreas och Tessans olycka var med, det var hemskt.... man såg ingenting men ändå visste man vad som pågick där. De sa inget om att en person hade omkommit. Men vi vet, eller? hemskt var det iaf, tur att räddningspersonal kunde vara på plats så fort för Tessans skull, hon hade änglavakt, eller så var det för att hon satt brevid en riktigt ängel.

Kan inte annat än att sakna dig mitt Guldkorn.

Idag blir det att säga hejdå till Oscar, tjänstgörning i Kosovo väntar för honom. Jag hatar det här!


Dagens horoskop:
Kräftan
"Det ligger något i luften som oroar dig. Ingen ide att bekymra sig om du inte kan göra nåt åt saken"



Kommentarer
Postat av: Michaela

http://www.laget.se/public_lag/default.asp?lagid=113@81@116@14@110&page=bilder&xfile=7225&xdo=open#

Där finns det bilder på adde och en del av hans tatuering... det är avskedskramar från när han skulle in i lumpen. Jag hörde av Sandra att du ville ha en bild på hans tatuering.

Det snöar inte i Alunda, det bara regnar lite :)
Kram Michaela.

2008-04-07 @ 17:28:13
URL: http://armstrand.webblogg.se
Postat av: linn

ja vi får verkligen träffas när du kommer hit igen, behöver detta båda två, skulle va så skönt. tänker på dig och längtar tills du kommer :) kram

2008-04-07 @ 17:38:42
URL: http://linnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0