du är det bästa jag vet

Andreas, du är den bästa!
Saknar dig så mycket!!
ingenting är sig likt längre

Ingen lugn stund på hela dagen, full fart från när jag klev in på praktiken idag. 2 massager som dök upp och sen iväg på företagsmassge (5st). Så det gick undan idag... direkt efter det var det en timmas core pass, trött som satan gick man på den och nu sitter jag hungrig och svettig framför datorn...

Har fortfarande vinterdäck på bilen om någon är intresserad - hoppas jag kan få hjälp med det ikväll.

Fick inbjudan av mosterB idag i Uppsala, bra får då lär jag ta mig ner! så enkelt är det. Bara att sätta sig och kolla upp tågbiljetter så man kommer ner, eller upp blir det för jag kommer åka från Karlstad.

Takida Curly Sue - varför ska vi lyssa på så sorlig låt för? (andreas kommentar)

"Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling's alright
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie, you're so divine.
Im' not ever alone, you're not ever alone.

I'm head over heels, goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly.
You brought my life back, the glory you found,
I'm in deep dept, without you I wouldn't survive.
I'm not ever alone.

Your smile is heavenly.
I don't deserve all the love,
that you're giving to me.
Your touch makes it hard to breathe,
it shivers around me now. You are so fine.

The heart is pumping for my life,
the mind is happy and I
I will love you to the day I die"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0