8 April 2008



Har varit på praktiken, masserat, gjorde klar en hemtenta som skulle göras. Bokat in så jag får ta mig till Tällberg och Dalecarlia och ser hur dom har det där.

Var sista hemma matchen ikväll också, för Mora ik alltså.... ja denna hockey, spännande är det. På torsdag avgörs det, elitserien eller inte nästa år, och det ligger i Leksands händer om vi gör det - föutsätter att vi vinner mot Rögle.

Praktiken mellan 4 och 8 imorgon kväll... skönt med en förmiddag ledig, promenad ska det bli för min del :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jorå, lite vet jag. Adde berättade om dig på Dalecarlia, inte så mycket dock. Bara att du skulle komma ungefär och hälsa på. Men kan tänka mig att du inte vet riktigt vem jag är.. Hehe. Kram, ta hand om dig!

2008-04-09 @ 17:17:32
URL: http://sz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0