övertränad

lyckats igen... och även om jag inte tränat sedan förra onsdagen så har man ju ett ansvar på JOBBET! Så sitta still eller vilat har jag inte kunnat göra.
Fullt upp hela förra veckan och HELA helgen.
för er som inte förstår vad övertränad är så:
http://www.muscles.se/overtraning-ett-bakslag-i-utvecklingen/
1. jag har tränat för mycket och inte hunnit vila däremellan, jätte viktigt när man tränar 2-4h per dag. Men jag mår bra i huvudet, depression är ju något som kan ske men känner varken det, ångest eller stress faktiskt.
Känner mig ganska lugn :)
Idag så tog jag mitt förstånd till fånga iaf. jag hade en hemsk natt, jätte hög feber och imorse så insåg jag att det får bli en dag i soffan idag. Så är det bara, jag behöver vila. Så jag avbokade alla jobb o kunder idag.
DUKTIG FLICKA =)
Nu mer soffhäng och tonvis med vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0