lite snabb uppdatering då!

Alla jobb går asbra, säljer som aldrig förr på SATS och det betyder att det finns bra med jobb april och maj också!
Sen så har jonas fyllt år, var där igår, massa godis och sockerkick x10000... betalar starkt idag! Men ska stå emot suget!
Sen har vi planerat in en långhelg i sthlm i början av maj, underbart. Shopping och Grönan. Hur underbart som helst!
Underbart väder, helt sjukt fint varje dag nu i Sälen. Man njuter - fast jag jobbar HELA tiden.
Har fått förfrågan av en tjej i byn om jag vill rida hennes häst någon gång ibland sådär - guuuu så skoj! vill jag verkligen, hoppas jag får in det i mitt schema - prioritetsfråga antar jag :)
eh, annars? träning, jobb, vänner, ja det är ganska mycket precis hela tiden. Men det går bra, I like it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0