gjort det igen

att jag aldrig lär mig...
efter dagens träningspass nr 2 så bara försvann energin, jag kom knappt upp ur soffan, svettningar och skakar... ingen styrka kvar alls.
Och så började jag tänka efter "när vilade jag sist?" ja jo... torsdags, MEN då hade jag massa kunder, städade och körde Crosstraningpasset på kvällen... innan det söndag men då hade jag HELdag med Hampus i backen... ja och så fortsätter det.... så vila har jag inte gjort på VÄLDIGT länge. Övertränad? svar jag, gått in i väggen - nej inte än!
Imorgon ska jag vila. så är det bara... har en kund kl 10. sen afterskijobb och Crosstraningen på kvällen, där emellan sitter jag STILL. Och Fredag lika så... jobba afterski och sitta STILL :) Feber har jag också... så onödigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0