fasta...

jajemen, det är igång. Snart klar med dag 3 av 5 faktiskt och det är skönt... ärligt, visst mat är gott men känslan i kroppen är Bättre! sååååå skönt :)
Det är jag och syster Tessan som kör, vi började i söndags och hon fick avsluta dagen på aktuen för hon är allergisk mot något och hamnade där, tack o lov gick allt bra, och hon gav inte upp utan kör utan några av ingredienserna bara... AWESOME!
Detta är rening såklart och en kickstart på lite viktnedgång, 10kg var ska bort...
Kommer bli svårt för mig, måste ta bort muskler också isf, men å andra sidan kanske jag inte behöver så mycket om jag väger 10kg mindre :)
Slutdatum är i December så detta är över hela året! Med bra mål och delmål och peppning :)
Kul när man gör det tillsammans!
Annars så är jag fortfarande seg... men lite kanske är av fastan nu också.-
Idag har jag jobbat massor, vilket resulterade i att jag inte tränat idag, är nog en bra sak egentligen.
Och imorgon är det morgonpromenad, backen med hampus, crossfit träning och lite jobb mot kvällen som gäller!
Awesome dag. Och jag ser framemot helgen, redan tänkt ut vad jag ska äta.
På fredag blir det mat igen, fast mycket försiktigt såklart :)
fastan vi kör är: http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/5-dagars-fasta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0