dag 5!!!!

Jajemen, imorgon är det dags för mat igen... fast ganska lite mat första 2 dagarna.
Måste få igång tarmarna igen.
Måste säga att det var länge sedan min mage och just tarmarna mått så bra, men det är ju verkligen HELT tomt där inne, man bajsar bara första 2 dagarna sen är det tomt! :) Sååååå skönt hahahaha
Får se vad vågen står på imorgon nu då...
Har 57kg muskler på kroppen och bara 21& fett så har inte så mycket att röra mig på...
Hade varit bra om jag fått scanna men finns ju ingen här i Sälen.
Men ska gå bort till experium imorgon bitti och väga mig iaf.
Sen får jag scanna såfort jag är hemma i Mora.
-
annars så börjar säsongen gå mot sitt slut... så fort det går.
Snart är våren här och lågsäsong i Sälen, får se hur mycket jag är här och hur mycket jag är Utomlands/Mora hahaha... hoppas verkligen jag och Jonas kommer iväg :)
Sen en sväng till Gotland är det ju tänkt också. Får se vad man hinner med, för sen drar ju sommarsäsongen i Tandådalen igång, Yeah!
Nu vila sen Afterskijobb och sen Crosstraning pass!
JOBB JOBB JOBB
på söndag vill jag har pannkakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0