allt är möjligt, inte är säkert

söndag, klockan är bara 06:50, jag vaknade för 20 minuter sedan... ser att solen är påväg upp här i Sälen. Ser ut att bli en underbar dag - igen! Men känner att det är lite väl tidigt för mig att gå upp så kröp ner i sängen igen :)
Idag kommer mamma upp... jag har bara en sak jag ska göra idag, och det går snabbt! Så fick mig allt en ledig dag denna vecka ändå :) Vilken vecka det varit, inte mycket träning.... mycket jobb har det blivit och ganska mycket lägga sig i soffan mellan jobben för att återhämta mig, och i fredags morse så kom det - ENERGI tillbaka, så nu är jag som vanligt igen, full med energi och peppad att köra 110% igen!
Helgen har varit roligt, skrattat så gott, en nyfunnen vän här uppe har sina bästa 9 grabbar på besök så vi har gått på show, festat i deras stuga, ätit frukost, varit i backen, gått på afterski, ja verkligen jätte trevligt. Själv så har jag hinnit med ännu mer än så, ganska mycket träning men ändå inte för mycket och inte Crossfit, är rädd att det är för mycket än... kör igen på tisdag eller onsdag som det ser ut nu. Har en kaos vecka framför mig med mycket jobb så vet inte om min egen träning kommer få någon plats. Sen fyller bästa jonas år så vi har kalas på tisdag.
OCH veckan avslutas med att Erina kommer till Mora, så alla tjejerna i familjen - det vill säga alla utan pappa ska till Tällberg och äta 3 eller om det var 5 rätters och se på musikal :) Underbart och våran 30års present till sis.
Så bit ihop och enjoy the ride denna vecka :)
Nej ska sussa lite till... sen tar jag en fin fin morgonpromenad innan mor anländer och då blir det lite guidetur och sitta i solen hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0