Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge.

jaha då var det helg. jag hade en kund idag bara...
har en kund imorgon kl 18 också (lätt kund) annars så är jag ledig =) Det är nice, fast jobbigt på ett sätt. Då tänker man så mycket...
Det är verkligen svårt, går omkring och dagdrömmer hela hela tiden. Att han ringer eller helt plötsligt dyker upp. Men inget händer... inget alls händer. Och att inte veta är smärtsamt.
Tur jag har mina vänner, kan inte annat än ha skoj med dom.
Ikväll har jag, Hampus och hampes kompis Henke från Vimmerby- jobbar i branäs Varit på bio - yeah - Bra film The Green Hornet. Skratta en hel del, men tror mest den var bra för att det är 3D, är en helt annan sak att se då!
Imorgon så ska jag följa Hampus till Orsa och Mora, han ska spela 2 matcher imorgon... nice, komma iväg lite och ha en träningsfri dag. Ska bara som sagt ner vid 6 snåret och köra en kund. Sen så möter tessan upp oss i Orsa och tror Tommy skulle kika förbi i Mora och säga hej! =)
Sen söndag ska bli Sofia -Jesscia dag! Awesome... vi ska äta frukost på fjällbagarn och sen heldag i backen, SEN ska jag och Christoffer B till Mora igen! Ja jag vet fram och tillbaka 2 ggr. men men... vi ska klättra, det kliar i fingrarna för båda nu! Så även om de andra duden drar sig ur så åker vi...
Niklas och marit är i stugan i mångsbodarna i helgen... kanske tar mig dit en sväng också, får se vad jag orkar med.
Men gud, jag undrar så, tänker han på mig, eller är han med henne? vad gör han, vad tänker han? Är det rätt att vänta eller sitter jag här med frågetecken helt i onödan... usch jag ångrar mig, jag vill vara med honom. Dumt att det är såhär :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0