tom som en manshjärna

det är bara jag och Sofia i huset över helgen. Niklas är på Irland och drar en kanon fylla typ och Hampus fick lång helgsledig och passade på att dra hem till Vimmerby, tror inte han varit hem på ca ett halvår. I somras var nog sist.
Jag fick sova inatt, nån konstig dröm hade jag men jag har sovit hela natten, vaknade av mig själv halv 9. Helt ok... gick och la mig halv 12.
Ska snart gå till gymmet, ska ha en kund sen Event 14-17 sen SNABBT till Mora och jobbar bar på Parken 18.30-03. Syrran ska också jobba - nice nice.
Imorgon blir det vila, ryggläge och kanske hämta min säng hos mats. Vet inte än jag får inte tag i människan så kanske inte är någon bra helg. gu så jag saknar honom...
Sen så ska vi klättra på kvällen... får se om jag orkar hela kvällen, tror inte jag pallar 4h klättring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0