nej idag är det inte lätt

tänker på han hela hela tiden...
så nu skriver jag av mig lite och hoppas det hjälper.
Haft 3 PT kunder idag på morgonen, ledig nu fram till Crosstraningen kl 18.30, sen PT kund efter det också...
imorgon så har jag bara en kund och sen ska jag massera joel, sen tar jag helg!
Ska iväg med Hampus till Orsa o Mora på lördag... han ska bowla, match. Sen så blir det en heldag med Sofia på söndag, vi ska äta frukost på fjällbagarn och åka skidor såklart. Sen så blir det förhoppningsvis klättring med Christoffer och några till grabbar, men jag vet inte 100% ännu. De har ju dragit sig ur de senaste gångerna....
Så full helg.
Fast helst hade jag dragit iväg på Roadtrip, fått komma iväg lite.
Och helst av allt så hade jag velat spendera den med M, tänk för ett år sedan... då spenderade jag varje möjlig ledig minut jag fick med honom - underbart och varför är det inte så fortfarande för :(
Ut och springa sen laga mat och mer jobb då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0