my heart cries out to you

Jaha, då var det fredag.
Gårdagen var helt sjuk... jobbade från 07.45 till 19.30! Då satt jag med ögonen i kors nere på sats och undrade om jag skulle sova kvar på gymmet! Så himla trött... jobbade PT ganska många timmar och sen event för första gången med Minttu och sen hade jag Crosstraning passet på kvällen... Tjohej säger jag bara! 3 ggr bytte jag kläder igår.
Och kunde naturligtvis inte sova igår, allt bara snurra runt och sen när jag väl somnade så drömde jag massa elaka dumma drömmar som jag ville drömma så väckte mig själv hela tiden.
Idag var lugnare, morgon PW sen kom Cicci så jag masserade henne och jag har städvecka så städade huset... sen event och iväg till SATS och hade en PT kund bara... och efter det så tränade jag, jätte skönt.
Har satt mig fint i soffan nu och ätit lite vindruvor, kesella med nötter o frön och kakao (tips om man gillar choklad men ska inte äta godis varje dag haha) och dricker kanel te såklart.
Imorgon blir det ganska mycket jobb också, och träningsfri dag. Jag ska ha en PT timme med en kompis och sen event och DIREKT hem till Mora och köra bar på parken... jaja, blir jobb = pengar. Det är ju bra.
SÖNDAG ska jag vila, såååå himla skönt. Och hämta min säng hos M. ooo vrider sig i magen. men måste ju. tyvärr...
Nej tidig säng. Hoppas jag kan sova bara.
OCH jag tror det spökar här. dörrar öppnas, saker ramlar hit och dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0