jag borde förstått det men jag förstår det nu (?)

jag vet inte vad jag håller på med.
Ärligt, är det värt väntan?
Jag mår dåligt, jag erkänner det... jag mår piss.
Men hur ska jag kunna skita i det och gå vidare när jag tror så starkt något annat?
Och är helt övertygad om att han kommer fram till samma sak som mig bara han får tänka, fixa det som faktiskt är en riktigt dum situation, den 3e involverade stackaren kan inte heller må bra, fast jag vet inte om den vet... ingen aning. Hur han än gör kommer någon bli sårad, så är det. Jag är redan det... han har varit. Tänk om han inte vågar... tänk om han inte förstår att jag menar allvar... herregud, så många frågor - och inga svar.
Vet att den karln jag älskar inte vill såra någon, det gör inte det hela lättare.
...
Alla, ärligt alla säger "är det värt det?" "han behandlar dig som skit, han är inte värd dig"
...
Jag vet varken ut eller in, jag vet hur jag jobbar, hur mycket jag ska träna och att jag tycker så himla mycket om den där karln. Kan inte bara låta något så bra bara passera mig
...
Fast det är inte bara ett beslut som ska tas. INTE alls egentligen, utan vi måste träffas, känna efter och först då vet man. Nu vet ingen av oss... varför ska allt vara så svårt?
Jag hatar att jag var så velig, varför varför varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0