Bara döda fiskar flyter med strömmen

Herregud, man är knäpp.
Jag vill jag vill jag vill... men Nej vänta, respektera och vänta!
Idag så var jag uppe vid 8, Hampus låg och sova i soffan ehhh tänkte jag, vad i hela helvete liksom. bakom soffan sov en till??? eeee
massa jackor och skor i hallen, eeeee
tydligen var det Henke som är här just nu, hans vänner från Branäs som tänkte sova i bilen och då tog hampus hit dom istället, bra det. inge bra att sova i bilen så här års!!!
Sen efter morgonpromenaden så gick jag, fia och niklas till fjällbagarn, STOR frukost och sen körde jag och Fia några timmar i backen, underbart verkligen! Hann ta några åk med Hampus och Henke också :)
Är ca -1 grad och det är varmt, känns nästan som vår skidåkning! Inte riktigt ok i Januari....
nu är vi hemma, tar det lugnt, kl 4 ska jag och Christoffer och kanske några till till mora och klättra - as nice, inte varit där på sååååå länge nu :/ inte bra alls.
Men har noll koll på var mina klättringsgrejer är, tror och hoppas de är på klubben!
Veckan som kommer är full, fullt upp verkligen!
Massa jobb, skistarshop, SATS, event drar igång på torsdag, sen ska jag jobba på mora parken på lördag. SÖNDAG då är jag i Mora och vilar, TOK vilar hoppas jag :)
Och onsdag är det årsdagen, 26e januari... 3 år sedan olyckan. Herregud, tiden går.
Jag vill ha min man tillbaka - har jag sagt det förr eller??? :) Tålamod, vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0