18 januari 2011

Höll verkligen på att skriva 2010. och det hade ju varit något... kan ju drömmar mig tillbaka. Det är en fin fin känsla :)
Tänkte att jag bloggar lite till...
Har gjort allt jag måste, fixat med träningsscheman/upplägg för imorgon!
Sitter i soffan med sambo Hampus och tittar på handbollen... fia och niklas ska ut så blir mys med hampus.
Dagen börja lite knas... trodde jag vakna före klockan ringde och kollade mobilen och insåg att SHIT jag måste åka om 15 minuter!!!! så KASTA mig upp och iväg... tror jag vakna till liv först vid kl 10! Galet...
hade med mig kusse stephanie för första gången idag... gick bra. Hon ska ha praktik i 4 veckor.
Inte mycket att göra idag, men kanske tur det! min hjärna var TOM SOM EN MANSHJÄRNA!
Sen vid kl 1 var jag klar på Skistarshop och drog mot SATS, hade en kund. Och ett inställt möte så efter körde jag träning, Wendler Marklyft passet, visst Wendler är as bra och nice som satan, ökat massa i styrka. Men tror jag börjar med Crossfit igen nästa vecka. saknar pumpet, svetten och att vara REDLÖST trött! :)
Träffade Christoffer, Erik och Fia på gymet så allt tog mycket längre tid, men underbara vänner så vad gör man inte.
Sen hem, ensam hemma, laga god mat, trodde det skulle bli kvällsåk men niklas MEN han var och surfade så jag bytte om och tog och sprang en mil. As skönt, mental rensning.
Imorgon är det jobb 12-20 så blir Längd på morgonen och förhoppningsvis så hinner jag Wendler Bänkpress innan jag börjar jobba!
Har massa roliga kunder nu... det är helt sjukt vad bra det går, tänker njuta av varje minut!
Fullbokad snart, det är galet! Galet bra faktiskt!
/ Peace love understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0