You can avoid reality, but you cannot avoid the consequences of avoiding reality

mycket jag vill...
igår började jag köra Crossfit igen, gjort 8 veckor av Wendler och det har varit skitbra verkligen, tungt och men bra, jag har blivit starkare...
Igår var ett ganska tufft pass, 100knäböj gjorde jag ...och vid 95 så brann det till i vänster knä.
Aj, och nu gör det ont - ibland, i vissa lägen. Vet inte vad jag lyckats med, men är lite instabil... ledband?! korsband? utsliten? trött?
ja idag är det vila iaf...
Hade en ny rolig kund på morgonen, sen varit hemma på frukost i 2 timmar innan det är dags igen, kör massa PT nu. Kommer vara på gymmet från 12-19.30 ikväll! Sen ska jag handla... gör nog fiberhuskpannkakor idag igen, hahaha 2ägg, 2dl grädde o 1msk fiberhusk är allt som behövs så får man 3 goda pannkisar =) sen gör jag nog lite extra äggröra med champinjoner och spenat!
...
nedräkningen har börjat om en vecka är det dags att köra Kortvasan, tiden springer iväg och jag har tränat - massor! men inte skidor :S eeeh, ja det har blivit så tyvärr.
vet inte ens om Lina fixat så vi startar tillsammans eller hur det blir...
annars har jag massa saker som jag vill göra.
Skaffa hund, åka till nambia som volontär och hjälpa djuren, åka och hälsa på syster i Australien nästa år (såklart)
...
en vecka CF och kortvasan, sen v 9 börjar löpningen, bygga upp för Gbg varvet i maj! Hej å hå.

Kommentarer
Postat av: Tess

Fast det är i oktober i år jag åker dit :)

2011-02-22 @ 18:28:32
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0