Torsdag...

måste skriva lite, är så nervös.
Tänk om vallan blir fel eller om det blir galet kallt.
Tänk om jag inte orkar eller gör mig illa, eller om knät/höften ballar ur och jag får kramp eller för ont för att fortsätta.
Herregud, många om.
Men en sak vet jag, kommer stå himla taggad på startlinjen imorgon.
Har lite saker kvar att göra idag. har jobbat PT hela morgonen, sen nu är jag hemma, städar - min städvecka. Sen har jag packat... ska äta middag och sen har jag Crosstraning passet kl 1830 och sen en till PT timma 1930. 2030 hoppas jag att jag sitter i bilen påväg ner mot Mora. Herregud, snälla inga bilstopp eller konstigheter under vägens gång!
Lina kör nog nu från Uppsala, hon åker hem till mamma i vika och väntar där =)
Ska bli så skoj att få en helg med henne, varit så länge sedan vi sågs nu...
Nej glo lite på tv, städa klart och få i mig mer mat LADDAR!
så nervös är jag. :)
men det kan vara en bra sak.
Fredag sen så firar vi med Farfar mamma och pappa, äter god middag. Sen ut och kollar vad alla gör. Hänga med Tommy, Sigge, Mackan och Hanna vad jag vet än så länge. Vi får se, ska ner och säga hej till syrrorna, Andre och Niklas som jobbar dygnet runt nere på Wasa.
åååå nerver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0