Tjejklassikern KLAR!

Jajemen, i fredags gick jag i mål på 2h 51 minuter. Jobbigt var det, herregud vilken kramp i ländryggen jag hade.
Väl i mål stod mamma och ingen farfar, pappa hade åkte till farfars lägenhet för att hämta honom och hittat stackars lille farfar på golvet. hur länge han legat där vet han inte, kan vara nån timme kan vara 3 dagar!? han var i dåligt skick och pappa tog honom till akuten, jag åkte raka vägen dit när jag kom i mål.
usch, snurrig och misshandlad såg han ut, helt sjukt. de undersökte honom och hittade inga fel iaf. men han är kvar där uppe. man är ju inte sådär snurrig helt plötsligt utan att något har hänt!
...
annars så har ju såklart Lina varit här i helgen och åkte med mig.
Vi åkte loppet i fredags, lagade mat och åt med mamma och pappa... sen iväg och hämtade mackan och åkte upp till hanna. Umgicks lite med folk och svängde ner förbi wasa och sa hej till syrrorna och massa andra vänner som var där. Halv 12 så la vi oss och sov =) tack och godnatt var det =)
Sen lördagen, heldag på mora, kolla mässan, tältet, fika med pernilla... ja bra dag. hem och lagade mat med lina och mamma sen mot sälen. var en dryg jävla trafik på vägen upp hit :/ men gick bra. en snabbis till gymmet och sen mys hemma - alla var hemma.
idag har vi tagit en heldag i backen, bara jag och Lina, åt på barnens buffe - tacos, soppa, pizza, pannkaka haha mums är det =) var in till hampus en snabbis och bowlade lite.
Nu är vi hemma, jag är helt slut, Lina ska väl åka snart...
jag kommer somna på soffan, sen en PW ute, måste träna! fast jag är helt slut, sen åker jag nog till experium, det ska börja turneringen idag - personalbowling grejs - kul!
Jobbveckan ser ok ut faktiskt just nu... inte galet mycket ÄN iaf =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0