Stockholm och Uppsala trip!

Blev en lång lång helg.
Tänkte summera lite helgen...
började redan i onsdags kväll... körde ner en bil som Adde sålt till Linus. Brrr kallt men det gick bra, fläkten var trasig nämligen!
Sen slaggade jag hos Syster och andre i Mora... blev lite sent, kunde inte sova. åt god nattmacka med sis och prata skit, alltid trevligt men hade behövt sova.
Upp 04.15 helt sjukt att jag tog mig upp, tåget gick 05.17... gick bra, sov hela vägen till stockholm...
hittade tunnelbanan direkt och hittade även Elitkliniken direkt, var dags för utbildningen i Olympiska lyft - as bra utbildning och lätt värt att åka ner för! Heja Eleiko!
Sen efter det, mot uppsala... jävla snökaos och strul men hittade ett tåg och intog plats på golvet och åkte mot uppsala... snälla lillebror dennis hämtade mig, guld värd och körde ut mig till alunda... mysig kväll, blev dock tidigt.
Vaknade utvilad av en mysig moa på fredagen... SNÖ i massor ute, jätte fin dag! Tog en promenad ner till graven men gick inte att komma fram, hela kyrkogården låg under 1m snö... och träningsvärk, herregud vilken träningsvärk!
Fick skjus in med Robban och träffade moster bettan, tog en kopp te och prata, jätte trevligt. Glad att jag hann träffa henne också fast jag knappt var i stan 24h!
Tog en shoppingtur nere på stan, hittade 2 födelsedagspresenter till Hampus :) och det blev jätte bra, han blev glad :)
Sen skulle jag försöka ta mig till Stockholm igen.... inställda tåg, asdrygt och fan fan fan... behöll lugnet dock, brukar ju balla ur sådär lite lätt haha... men ja, det var inget att göra åt liksom
Kom med ett tåg vid 8 snåret och kl 10 kom jag till Scandic Alvik... samma hotell som förra året.
Dusch, och sängen, kunde inte somna... skit drygt!
Upp 07.10 och tog en lång härlig frukost med Joel, vi åkte bil sååå vi slapp äta när alla andra åt, lugnt och skönt i restaurangen. Åt massor...
Sen SATS inspirationsdag, ont i hela jävla kroppen, men värst var benen och axlarna... körde 3 klasser en Fight Circle, SATS Energy(som jag ska gå utbildning i) och sen Body Balance... trött - svar ja!
Sen dusch och började åka hemöver... mot sälen, vi skippade galan på kvällen och middagen.
Joel körde och Cicci satt fram, jag halvsov i baksätet och var inte med i körningen...
Det tar normalt ca 25minuter från Stockholm till Uppsala.... jag började tycka att det tog lite lång tid. Och så tittade jag upp "Norrtälje 9" WHAT?! fan kört fel.... minst 7 mils omväg och tog hela 2 timmar till Uppsala :S
Morrrrr.... men vi försökte hålla humöret uppe!
Sen käkade vi på MAX och rullade vidare... körde Gävle vägen... i Hofors så var det dags för godis... mums, jag åt så jag mådde illa... varit sockerbakis idag tyvärr :( as drygt.
Var hemma i Sälen strax efter midnatt igår... och upp i varv... snurrar runt runt runt och höll hampus vaken till 4 snåret tror jag, hoppsan. Vi tog en lång sovmorgon, sen ut i backen några åk, film och sen har jag handlat, jobbat lite och tränat såklart. Helt slut i kroppen, tur att jag har återhämtningsvecka så träningen är inte så dryg denna vecka. Sen ringde Katta =) Hon och tomas kom förbi och vi spela lite bowling, fick stryk hahaha. men det bjuder jag på (igen) Trevligt att de kom!
Sen nu är det soffan... laddar för en vecka FULL med PT, har aldrig jobbat 20h PT förut men det kommer det bli denna vecka!
Herregud säger jag!
Men det klarar jag, kommer vara ganska trött på söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0