det är inte lätt att släppa den man älskar mest

men nu är det så...
det är för sent säger mats. och jag kan inte göra något längre.
han säger att han värdesätter våran vänskap och det värmer. Han är så otroligt viktig för mig.
Jag är ok, visst det är tungt jag är ledsen... men det är ok. vi fick prata ut idag, vi har ju alltid kunnat göra det.
jag vet vart jag har karln... och vi ångrar ingenting, det var underbart det vi hade... så långt är vi överens,
jobbigt att vi inte har det längre bara...
Jag lär släppa taget, gå vidare och köra på helt enkelt.
Inte lätt men what to do?
Jag älskar den människan, så himla mycket.
vi för många år sedan, då visste vi ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0