är en lite trött sådär en fredag kväll...

ja verkligen.
Har varit igång sen 7 imorse och nu är jag trött... jobbat till 16 sen tränade jag själv. Kör Crossfit igen, och det är skoj och jobbigt och irriterande när knät är så dumt. Men det gick bra.
Hemma blev det mat 3 kycklingklubbor och sen LCHF pannkisar igen (hoppsan kerstin) m blåbär o kokos. Så himla gott... sitter nu med ett stort glas te och tror faktiskt att jag kastar in handduken för idag nu...
tar med mig datorn och lägger mig i sängen och ser en film.
Ser ut att bli en ledig helg för min del, helt ok. det ska bli sjukt bra väder...
Slalom imorgon hela dagen, sen gymmet och bada på det tillsammans med Hampus såklart :)
Sen söndag ska längdskidorna rastas! Så är det bara...
Om en vecka så är tjejklassikern avklarad - sjukt bra =)
Trevlig helg alla goa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0