v14, eller?

Veckorna bara springer förbi...i full fart.
Ska till Sthlm på fredag och insåg idag att jag kommer vara så trött.
Ska vara på Stadion 10-16 fredag och sen Strureplan 13-18 på söndag.
Däremellan är jag hos moster i Uppsala, underbart.
Men iaf, insåg att lika bra att ta tåget och hittade bra biljetter för under 600kr så What liksom.
Skönt att åka tåg och jag har ju datorn och saker att göra så...
Läsa bland annat. men antar att resan ner 0517-0916 kommer typ SOVA hela vägen... sååå trött kommer jag vara!
säkert hem också för den delen.
Jobb imorgon och spring fram och tillbaka som en galning.
Sen show med bästa Cicci och Joel, tackar SATS som bjuder på finfin middag och show, Jippi :)
Tack å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0