april 2011

Ja tiden den springer iväg.
Händer en massa...
Ska vi se vart vi börjar då!
Jag mår bra :) alltid en bra start. Jag är friskt och pigg och har fullt upp!
Träningen går jätte bra, men den är intensiv så har fått lägga in en till vilodag för att kunna hålla tempot. helt ok, mer kvalité blir det!
Åter igen så säljer jag PT som aldrig förr och har i går avslutat ett möte med min chef om framtidsplaner och känner mig riktigt peppad på att köra ännu mer SATSA hehe
Har lagt om kosten (igen) men nu känns det bra RIKTIGT jävla bra.
Jag har tagit bort ännu mer socker nu, så mjölken/fil är borta, känns så himla bra, för nu har jag aldrig ont i magen längre... så nu äter jag frukost shake/smootie kl 1100, sen lagad lunch 1400(kött, grönsaker, ägg,fett) sen middag kl 17.30 shake/smootie/soyayogurtblandning. 2100 kvällmat, kesella m Nått! Och TE TE TE såklart. Det bästa jag vet!
Jag har inte ätit godis på vet inte hur länge nu... har noll sug och har köpt hem allt som behövs för att baka Lchf grejer så jag slipper sockerproblematiken, hur bra som helst. Kan äta gott utan socker och skit! Underbart. Mår så bra av det.
Idag har jag haft en utmaning. en Konferansgrupp hörde av sig till mig, och ville ha en aktivitet på morgonen och sen en föreläsning för att inspirera och motivera fler att börja träna. Jag tyckte det var jätte roligt. det var verkligen kul!
Svårt bara att veta vad man ska prata om och hur man ska lägga upp allt, men hoppas de blev nöjda.
- Nu sitter jag i soffan och är en potatis, ska gå en sväng till Telia, mitt modem funkar inte som det ska :/ trist!
Sen klättring ikväll... vi har varit riktigt duktiga på att åka varje söndag! asnice!
Sen så har jag köpt biljetter till Sthlm 6-10 maj ska ner till Jonas och hälsa på, hur trevligt som helst.
Sen så är det utbildningar igen på gång, ska till sthlm på fredag, ledig och vara med Moster B på lördag sen utbildning igen Söndag i sthlm. Kör ner, lika bra känner jag.
Nej nu är det faktiskt söndag och orkar inte skriva mera...
Kram kram till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0