dag 2 Banos =)

Idag befinner jag mig i Banos, ca 4 timmar sydost om Quito. Det ar en djungelstad med mycket vatten, vattenfall och massa span. vi ska bara vara har i ca 24h, behovs inte mer, om man fragar mig, inte niklas... han haller nog pa att bli tokig pa mig och katta... vi ar ju lite rastlosa och vill se mycket, vara backpackers. medans han vill ligga pa rygg och dricka ol ?! nja inte min stil alls. tyvarr, far mota honom halvvags antar jag.
men det ar inget problem án iaf.
imorgon ska vi cykla, har overtalat niklas.. till ett vattenfall sen ska vi ata och aka tillbaka till Qutio. Sen vill jag pa onsdag aka till Mindo, en stan eller by norr om Qutio, ska vara helt underbart magiskt. men niklas vill inte... han ja... nej jag vet inte. Han vill bara inte... men vi far se. vi far komma overans om nagot.
Nu ska vi satta oss uppe pa serveringen har i Banos pa hostalet vi bor pa. hur mysigt som helst.
KRAM
(jag kommer uppskatta all lyx vi har i sverige hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0