Cuenca Ecuador.

Sitter val pa sista stoppet i Ecuador nu... Cuenca, en lite stad i soder, eller 3dje storsta men den ar liten...
Vi har varit i Montañita over helgen och haft det jatte bra, den staden gillade vi starkt alla 3. Surf och partystad!
-
Idag ska vi ga omkring pa stan har och sen ta oss mot gransen och over till Peru.
-
Vad har hant da, ja vi har sett massa, vi har chillat och jag har brant mig som fan. Forst hela framsidan och sedan hela baksidan... rod och hemskt... hahaha kunde knappt sitta pa bussen igar. Men nu ar det battre... Cuenca ar inte lika varmt sa vi har langbyxor och troja pa oss nu, inte bikini =)
-
Vi har gjort av med lite for mycket pengar, maste ha mer koll pa hur mycket som gar at kanner jag... det galler alla 3 faktiskt.
-
Sen har vi borjat fundera pa hur vi ska gora med sista veckan, ingen av oss gillade Venezuela och funderar pa om pengarna racker till Colombia istallet eller kanske Cuba... vi far se. Forst maste vi ta oss till Cuzco och Macchu Picchu. Sen flyga till Mendoza i Argentina. Herregud vilken resa vi ar ute pa! Igar vaknade jag och var helt saker pa att jag vaknad upp hemma... blev lite forvanad over vart jag var... och jag drommer massor, men det ar jag inte ensam om, Katta pratar i somnen och har massa konstigheter for sig, hahaha.
-
Nej checka ut fram hostelet och lagga vaskan i ett forrad och ga pa stan, Inga pengar far slosas nu!!!
-
Hoppas alla har det bra hemma, sag bilder fran Salen och SNO =) I like =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0