snart pavag igen da :)

Vi har varit pa samma stalle lange nu kanns det som, sedan i fredags, och sa lange har vi inte stannat pa nagot av de andra stallena.
Idag sa jag gatt morgon promenad, sen frulle och solen, jag och niklas gick med och sag pa en fotbollsmatch mellan hostelet vi bor pa och grann hostelet Loki. blev 3-3... men kul att se. Niklas ville vara med och spela men han har ju inga skor langre utan bara flip-flops! :)
Sen sa akte vi med Steve over till hans nya hotell... flashigt varre, sen gick vi en svang, skulle se "the witchesmarket" men det var typ stangt, nagot speciell "day of the dead" idag sa allt ar stangt. Sen gick vi forbi fangelset igen sa Niklas och Katta fick se, herregud, gillar inte stallet alls :S
Sedan sa satt jag i telefon i ca 1h med Lufthansa, nar antligen jag och Niklas har fatt igenom andringen av varat flyg hem... bytt fran Caracas, Venezuela till Sao Paolo, Brasilien sa ska jag fixa Kattas, da sager hon i telefonen att Kattas biljett ar last, den gar inte att gora nagot med :S kanns inte alls nagot bra. Utan hon maste flyga till Caracas for att ta sig hem, kanns inge bra att hon ska aka sjalv upp dit. Hennes pojkvan ska ringa imorgon och kolla... verkar konstigt att vi kan andra men inte hon. Hoppas det loser sig, pa nagot satt gor det ju det, hon far ta sig till Caracas... ja herregud. Men pa ett satt "ego" sa ar jag glad att vi for en tusenlapp kunde byta hemresa.
Sedan har jag gjort en stor oversikts planering for sista tiden.
ARGENTINA
* Salta 2 natter
nattbuss
*Mendoza 3 natter
nattbuss
* Boueno Aries 3 natter
nattbuss
* Obera 3 natter
buss
* Iguacu falls Argentina 1 natt
BRASILIEN
*Iguacu falls Brasilien
nattbuss
* Florianapolis 3 natter
nattbuss
* Rio :) 10 natter
buss till Sao Paolo - flyg hem till Sverige!

Ganska coolt va!
Gud nu borjar jag kanna hur fettet blir mer och muskelerna bli mindre... inge kul, men that`s life on holiday!
Tur att vi ror pa oss varje dag, eller jag iaf!
Nej, nu ska jag hanga i baren tills tvatten kommer sa man far packa ner allt och ga och lagga sig. strax fore 6 lar jag vakna imorgon, tankte ta en dusch namligen. Packa gora jag klart idag! Jag brukar vara snabb... varre med Katta hahaha
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0