sjuk?!

attans,  blev dalig igar av nagot, hettan? mat? nagot som smittats kanske, katta har ju varit dalig i veckan. Vem vet?
Men jag ar trott, feber och det ar ju tropisk hetta har sa svettas gor man hur man an gor.
Men det gar over, tur sa ar magen bra nu iaf, ska forsoka ata igen om en timme tankte jag, sa har jag tid ifall det skiter sig(bokstavligen) sen med taxi mot gransen och sen over och ta bussen mot Florianopolis...
Ska bli sa himla kul, coolt hostel har vi och strand! Jippi!
-
Vi har haft det bra har i Igauzu, verkligen, bra hostel, aven fast det lagger sig i ALLT typ! irriterande ibland, bra ibland!
-
Jag har sovit i soffan, kollat filmen "the wolfman" tror ni jag orkar se klart? nej, fan jag ar hopplos... kan inte sitta still och titta pa film langre.
-
Vad mer, ja lite mer tider och jobb ar fixat i sverige, maste  ha en ok lon i januari som betalar hyran iaf och det verkar som det kan ga i las :) Kara gamla tomteland kanske behover extra helt plotsligt, vem vet haha... att man alltid hamnar dar igen hur man an gor. Aven om det inte blir jobb sa maste jag upp och kolla midvinterblot iaf. Basta showen som finns!!! :)
-
Hors igen fran Brasilien sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0