Mendoza

Sadar, nu ar det mandag och vi har sovit 2 av 4 natter har i Mendoza. Vi gillar verkligen staden...
Igar sa var det sondag och da ar allt stangt, man ska umgas med familjen och roa sig i parkerna i detta land pa sondagar, bra installning tycker jag! Tank om Sverige gjorde lika, da kanske vi inte skulle vara sa stressade. Eller vad sags som ciesta mellan kl 1-5 varje dag??? ingen gor nagot, allt stanger forutom resturangerna, man tar da tid att vila(sova!), ata mat och kolla laget med barnen som kommer hem fran skolan???... later ju for fantastiskt for att vara sant, men vi har ju andra saker som ar battre i Sverige!! - egentligen =)
-
Idag sa skulle vi ju till vinodlingarna, men efter STORMEN som drog in igar nar vi var i parken - vi sag ut som dammtomtar nar vi kom tillbaka sa var det kallt idag. Men pa eftermiddagen nar vi var ute pá stan sa kikade solen fram och imorgon ska det vara sol igen... iaf sa sket vi i det idag, vi hinner gora det pa onsdag innan vi aker mot BA vilket ar kl 20.30 - vi kopte biljetter dit idag :)
Sen imorgon sa har vi antligen vara hasttur!!! Jippi, jag och katta har ganska hoga forvantningar pa detta- kl9 imorgon blir vi upphamtade sen ar det en heldag pa hast runt 4h ridtid tror jag, sen BBQ pa kvallen och skjus tillbaka till hostelet... tror vi alla kommer ha traningsvark efter imorgon :)
Jag har lite traningsvark idag, igar fick jag "panik" och korde ett kortare pass upp pa balkongen, pumpa ur hjartat och svettas ordentligt! Harligt som fan! Jag ska satta ihop 3 pass som jag ska kora varje vecka nu fram tills vi kommer hem igen.
Ett maq (alla ovningar som gar och alla ar ju sa bra)
och sen 2 cirklar for hela kroppen! :) awesome!
Annars idag sa har vi sett 2 filmer, gatt pa stan, fixat biljetter, handlat lite... ja inte mycket mera! Men det racker. semester...
har sa mycket att se framemot sa det ar sjukt - SJUKT bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0