elaka drom

Inatt vaknade jag och hade tarar i hela ansiktet, gratit massor - hur lange? ingen aning, mina vanner vaknade inte av det sa jag maste ha varit ganska tyst.... men drommen, usch... Adde - du kom tillbaka, det gick sen sa forsvann du igen och jag blev sa ledsen, det skar i mig... och jag grat och grat och tydligen sa gick det ut i verkligheten. Nar jag vaknade sa visste jag inte vad som var sant... men tararna var pa riktigt iaf. Elakt - varfor dromma sa hemskt och kanslan har suttit kvar i mig hela dagen. Usch du saknas sa... ett varfor finns, kommer alltid finnas och saknar dig. En bit av mig saknas... min goda andeas... vad gor man?
.
Annars idag sa borjade jag med morgon promenad, gick av mig drommen, i min ensamhet med mp3 pa BAś gator... sen frulle, javla bakelser... sen bytte vi hostel. Dragit en dag pa stan, inget shopping - inte min typ av saker och har ingen shopping intresse heller maste jag erkanna. Sen har vi tvattat - gick kanon efter manga om och men... SEN Buffe- vi gick forbi en riktigt schysst buffe idag som vi bestamde oss for att prova, billig som satan och riktig grillbuffe med skaldjur och massa annat ocksa...
Jag har atit massa olika sallader, KOTT - grillat, kyckling, kallskuret och skaldjur! mums... sen efterratt - det fanns massa olika frukter och GRADDE, antligen GRADDE - jag alskar verkligen det. mummmaaa... men nu en timme efter maten har jag fortfarande matkoma. herregud, men det var vart det och mycket MYCKET billigare att ata pa buffen an att ata pa ett vanligt stalle ute. :)
Kanske blir en till imorgon, vi har en runt hornet som ocksa ska vara bra tydligen :)
annars finns det 2 andra saker som vi borde prova, pizza o pasta - men det ar ju fel for mig. Aven om jag har matkoma  nu sa  mar jag inte daligt, det gor jag verkligen av all skit. I mitt fall gluten och potatis, ris gar bra. Men det gillar jag inte speciellt bra sa...
Vi far se imorgon.
Annas sa blir det San Telmo och marknad imorgon. :) nice
Just ja, pa vag hem fran resturangen fick jag ett skrattanfall som fan inte tog slut... helt hopplost hahaha... sen sa helt plotsligt ser jag hur nagra grabbar kastar nagot framfor niklas och sedan forsoker rana honom, men atttans sa de misslyckades! :)
Nej Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0