tjingeling

1 maj...
Vakna 10.20 och hör niklas skrika, ditt träningspass börjar om 40 minuter, dåååå ville jag bara sjunka genom jorden, så nej blev inget pass idag. När jag väl självmant tog mig ur sängen så sprang jag en tur, dusch och frulle på det. Sedan gick jag, Lina och Niklas till Jonte och Jennifer. Katta haka på också. Sedan gick vi till Big House och kikade, Katta hade inte varit där sedan de byggt om. De käkade hamburgare och sedan handlade vi lite saker till att laga hemlagad pizza... åkte ner på stationen och gav Sofia sina skidor... hem igen, laga pizza och MUMS så gott... pizza döden i soffan Direkt!!!
Sedan kommer Lina... "jag vill ha kladdkaka" vi insåg att ingredienserna inte fanns... så jag slängde ihop en äppel smulpaj med grädde som fick 10 av 10 av Niklas - hahaha det är inte vanligt vill jag lova.
Nu är vi slagna hjältar och sitter framför tvn och kollar på Göta Kanal 2 :)
Imorgon, träning, köra niklas till tåget och sedan mot alunda :)
ÅÅÅÅ sova säng snart.
BRA valborg förresten, as bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0