tjingeling ding dong :)

På bra humör... som oftast haha
Mycket på gång igen...
tränar massor och då menar jag ganska mycket... jag hinner med varje v ca
*morgon cardio 40-90 minuter - löpning, PW, cykling eller inlince
*2x 60 min yoga
*1 km simning
* Klättring 3ggr inomhus
* funktionell styrka utomhus 2x60 min
*CYKLING ca 4-6 h
*löpning 2-4 mil
-.... ja ungefär så något :)
Var i Sälen en sväng igår och gick in på gymet, körde stenhårt och ingen där så kunde inte smita undan heller och prata skit så det var bra att köra på, betalar idag säger jag. Försökte gå ur lite ur benen igår kväll, PW i kanske 60 minuter och sedan cyklade jag högt tempo i benen i morse i kanske 40 minuter... men det gick inte ur helt då heller... körde 60 minuter yoga och det kändes underbart. Resten av dagen har jag mest vilat, packat, fixat saker hemma... ska om ca 1,5 h iväg till Tornet igen och klättra - LOVE IT - känner att jag börjar komma in i det igen, det känns kul, lite rädd än men det är roligt och känner att styrkan som man behöver börjar komma tillbaka.
Känns bra också att vi är några i Sälen som klättrar så vi kan turas om att köra. Då kan man ju fortsätta och klättra en gång i veckan under sommaren! ASSUME!
...
Annars så är det bröllop i helgen, ska jobba tillsammans med syster, johanna och sofia, så vi ska bila ner imorgon och kommer hem på söndag idag. Kul med en liten resa mitt i allt som inte kostar massa pengar... utan är helt och hållet betalt och en slant i handen för jobbet.
Nästa helg så är det Dennis och Sandras student, men åker bara över dagen eller jag ska till Malung på torsdagen och ha intro för tandådalen jobbet, spännande...sedan kör jag ner mot Uppsala och efter allt som verkar kunna funka så drar jag hem. Lite flyt har jag... kommer hinna med både Dennis och Sandra utan problem verkar det som :)
Imorgon blir det träning, fixa iordning mig, drog test (obligatorisk sak för Landstinget jobbet) och sen köra neröver :)
Vad mer är på G?!
Ska klättra och träna... äsch vet inte tar en sak i taget, klättring ikväll och film på det. Sedan så ska man iväg imon...
Jo lite klättergrupper och klippning i nästa vecka!
Vätternrundan, jag börjar bli nervös. Hahaha men skoj ska det blir, hoppas det blir fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0