Love

Var på buffe med bästaste Sofia och Arvid igår i Tandådalens Fjällkyrka, och dom kan dom. Shit vilken god mat och pannacotta, shit my good, den var så god, tog "one to go" påväg därifrån.
Tände även ett ljus för den finaste, Adde såklart, ett ljus för dig. För att du är bäst och finns alltid i mina tankar. Så nära hjärtat att alla andra borde vara avundsjuka, du har en speciell plats och den är din, det vet jag nu, ingen kommer nog kunna fylla din plats, känns även bra, jag vet alltid var jag har dig... Saknad så.
Ledig 2 dagar, men ska jobba på SATS, alltid jobb.
Konstigt att man inte får någon lön bara. MEN jag är inte här för jobbet, då vore det helt helt galet fel.

Måste sova, så mycket att göra. Inga måsten, utan jag vill, Jag lovar JAG VILL :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0