en ledig dag, eller? nej glöm det

Hoppsan det lät väldigt negativt men det ska det inte alls vara.
Jag sitter i soffan, har duschat, ätit god frukost, skrivit konsultationsmallar till PT jobbet idag, fixat SATS jobb nästa lördag, betalat räkningar, sprang imorse innan allt detta, OCH fick igång min bil som bara inte ville starta igår, hmmm... SOLEN SKINER och det är underbart väder ute.
Snart ska jag nog baka bröd, epilera benen, städa undan lite, laga mat och sedan strax innan 3 lär jag dra mig mot SATS, efter jobbet kl 18 ska jag gymma, MAQ A och ska lägga på riktigt tungt idag :)
Imorgon efter SATS vid 2 tiden drar jag till Mora, saknar M och ska ner på stan en sväng samt hem till mamma och hämta lite mer Herbalife grejer. Sedan blir det matshopping och mys hela kvällen, åker direkt till jobbet på fredag, lite komiskt att man går upp samma tid som om jag hade varit här uppe och gått till jobbet, haha...
nej ska väl sätta igång, har lite mindre än 2,5h på mig bara!!! Ingen stress, det är roligt, jag vill göra allt och det finns inga måsten, bara egna val och Go for it!

en liten detalj bara, NÄR ska jag hinna plugga???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0