sista dagen i Sydamerika

det är helt sjukt vad fort tiden har gått... idag är sista dagen, eller ja imorgon egentligen, men imorgon så är det mest resa. Kl 8 lär vi gå ut härifrån och sen 6h buss till Sao Paulo och sen ta oss till flygplatsen, det kommer ta hela dagen mer eller mindre.

idag så vaknade jag och katta samtidigt, så vi fick äta frulle tillsammans, är inte så ofta numera, eftersom jag vaknar annars jämt mycket tidigare. Sen så bestämde vi att det inte blev nå morgon PW för mig utan iväg till stranden på en gång. Ipanema gick vi till idag, mycket finare strand och vi har haft en jätte bra dag! dock så är jag bränd (igen) hoppsan... men men, efter 5h där så spelar ingen solskyddsfaktor någon roll längre.
Men det är inte så farligt, kommer inte göra ont iaf.

Nu ska vi gå och köpa oss en varsin tårtbit och fira sista kvällen här :)
haft det så himla bra i Rio, tycker verkligen om det! =)

nästa gång jag bloggar är jag nog hemma i Sverige igen!

Bye Bye Sydamerika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0