Sälen 10/11

Jajamen, säsongen är igång. alla mina sambosar är på plats och även Fia är hemma från bali!
Yeah, kommer bli en kanon säsong och MASSOR att göra.
Idag är jag ledig, hmmm inte alls, telefonsamtal, planering och tänkande!
Ska snart sätta mig i ett mycket spännande samtal med PT chefen i Stockholm och höra vad han har för planer för mig och sats sälen! =)
Annars så rullar kunderna in, mina kilon ramlar av och allt faller på plats. Precis som det ska...
Kusse kommer upp v3-6 och ska vara min praktikant, det är kul! Verkligen, en assistent och även en utmaning att jag ska se till att hon har  det bra och får lära sig massor.
Ska knalla upp till Gallerian och införskaffa mig ett par snygga bruna vinter stövlar, måste passa på nu är 50% så kostar bara 250kr! (herregud, stackars plånbok) men jag har låtit bli att köpa mössa iaf, det är starkt gjort av mig, är svårt när man ser alla fina överallt HELA HELA tiden!
Första jobbdagarna på skistarshop och sats är klara... inte hört något från harrys ännu, men hoppas att det kommer något iaf. Sen så eventen kör som sagt inte igång före nyår. Men jag ska allt klara mig, bara att satsa och jobba på :)
Hade gärna hängt i backen idag men så är det. fredag lördag och söndag får jag förhoppningsvis lite tid över... hade velat åka till Uppsala också men det verkar bli svårt, har kunder på både lördag och antagligen söndag... och vågar inte skjuta på tider med nya kunder, lätt att tappa dom då :( skit också... men men får se, allt är inte klart ännu.
Ok, kund kl 3 och sen jobb mellan 18-21 ikväll(eller info, men betald)
tjoföljt...
Mår iaf bra, och trivs som vanligt MYCKET bra här i Sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0