resor... :)

jag är hopplös, men jag vill göra så mycket och hinna se så mycket!!!

Några resor är, tillbaka till USA, hälsa på alla! Känner att det vore verkligen på sin plats, men behöver iaf en månad om jag ska dit igen! Boulder och NJ måste jag ju till... och helst LA, Boston, Chicago också liksom!

Sen vill jag se Bali, Indonesien tillsammans med Australien. Det tar säkert också minst 2-3 månader...
(får ta det om några år)

Spanien - hjälpa gatuhundarna - Volontär arbete alltså! minst 2 veckor.
http://sos-animals.se/

AFRIKA!!!!
Vill bestiga Kilmanjaro, Tanzania. Samt Safari...

och Nambia, också volontär arbete http://www.harnas.org/
2-3veckor.

Sen ska katta och hälsa på Jonna i vår/sommar 2011... till Malta alltså, jag kommer nog om det finns pengar och jag inte är påväg till tex USA hänga med då :)

Men först av allt, så ska jag ta mig hem från Sydamerika och bosätta mig hemma ett tag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0