make it happen

borta bra men hemma bäst.
Hemresan gick bra, jobbigt att vänta som alltid och underbaraste känslan spred sig genom kroppen när vi klev av planet på Arlanda - jag tycker om Sverige, av många många anledningar. Det är hem =)
Kunde som precis hela veckan inte sova i går natt, somna kanske runt 5-6 snåret på morgonen, efter 2 trevliga nattsamtal av pojkarna i  Sälen, underbart att känna sig välkommen och saknad här uppe.
Idag börja mitt hälsosamma liv igen, detox OH yes! här ska rensas.
Mamma gjorde analys av mig, inte alls så farlig men ja, inte vad jag är nöjd med!
Sen till Hanna som fixa mig fin i håret, jätte nöjd, men herregud vilket slitet och förtvivlat ledset hår jag har/hade eller ja, bättre nu iaf.
Sen handla jag mat, hem, packa bilen, och mot Sälen, där jag möts av mina pojkar, hampus och niklas.... Dom är så bra! det är sjukt, gjort fint med massa ljus, jätte ren lägenhet och julpyssla, och den FINASTE granen, underbart!
och nu sen då... kan inte sova. Ska snart lägga mig och försöka igen...
Imorgon är Niklas ledig, jag ska ringa mina kunder och boka in. Morgon träning, maq träning sen i backen med Niklas och kl 18 ska Sofia landa och jag ska möta upp henne! Full fart på en gång.
Behöver göra en "to do list" Igen!
-skistarshop
- harrys
- SATS - cicci. pt kunder, passet
- Pelle- Stöten
Listan säger inte er så mycket men mig... oh yes!
Nej men försöka krypa ner igen då och sova...
Snälla låt mig få sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0