Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga

Julen är över...
Julafton var trevlig, middag på experium med kollegor och mina sambos... sen mot Mora. Julklappsöppning och fika på kvällen.
PÅ juldagen så var jag ute på en morgon löpning innan farfar kom, sen åt vi grötfrukost. Jag och mamma började med lunchen och där stod vi i många timmar tills allt var klart. Åt lunch- herregud vad mätt jag var!
Bytte om, åkte förbi mats, trodde det var förfest där men icke, han låg fyllesjuk från julafton - kändes kul att se min gamla goa vän igen.
Mot jobbet på parken, himla trevlig med alla gamla godingar man inte ser vanligtvis, många kramar blev det. Dock 2 brandlarm som gjorde många besvikna och irriterade, men det löste sig ganska bra tycker jag.
Sista timmarna stod jag i baren, det gick också bra- men jag vill verkligen inte vara där :/ inte min grej alls.
Var hemma vid halv 4, 4 tiden någon gång. TRÖTT! men svårt att sova som vanligt...
vaknade halv10, med en känsla "han hatar mig" jag har varit en hemsk människa (?) mot mats... och han var mer eller mindre alltid bra, gjorde allt för mig! jobbig känsla så jag ringde han direkt, sa att vi skulle umgås lite och jag följde han på jobb till Niklas i Älvdalen... äntligen prata.
Mycket glad att han mår bra, kul att träffa den där människan som jag sååå mycket tycker om, han har inte visat sig på väldigt väldigt länge... inte konstigt med diskbråk o allt. Borde kanske inte skriva här men så är det.
Sen när jag åkte vad det nån konstig känsla. Jätte konstig, vet inte alls vad det var, är eller finns kvar?! herregud, noll koll. Återigen, kanske inte borde stå här...
Är iaf hemma i Sälen nu, hemma :) hemma :) haha
Ska snart iväg och jobba igen, äter lite lunch och ska ta och ringa lite samtal...
Imorgon tänkte jag införskaffa längdskidor... mina gamla är inge kul så nya blir det :)
Jag är förvirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0