idag har jag jobbat

idag vaknade jag kl 07.30. Kl 9-10 skulle jag infinna mig på snö och vara på "rån och hotbilds utbildnings grejs"
Såå upp och sen kollade att jag hade allt för dagen, visste att den skulle bli lång och ingen tid att hinna hem och hämta något, frulle och godmorgon med min sambo fia som också var vaken - hon var ledig men skulle ha tellis lektion tidigt... iaf knallade iväg till Experium och satt fint ner och lyssnade på polisen och fredrik som höll i "utbildningen"... sen strax efter utbildningen stack jag och Cicci iväg mot Hundfjället och presenterade oss på alla företag som inte är skistar... vi arbetade oss neråt mot Lindvallen... i Tandådalen så började Cicci säga att hon var hungrig - och efter Högis så var hennes socker dåligt så vi stack mot Gustav och åt en jätte GOD lunch där. Fiskgryta ala GI! mums... sen la vi ner, men klockan var ändå strax före kl3 och vi båda behövde vara tillbaka på centret till kl 16. Väl där så satt jag mig och började jobba, förberedda lite saker som kommer behövas- säger inget mindre än att jag har MYCKET just nu! Sen har jag suttit i konsultationer och hade PT kund mellan 16-20.15 ungefär... och då missade en av tjejerna sin tid så JAG som är så snäll gick förbi henne påvägen hem - ja hon är en vän till mig och hade den hemma hos henne, var lite förfest där så hängde kvar ett litet extra tag. var kul för gamla kollegor var där från förra året. alltid trevligt liksom.
Men nu är jag trött... har gjort det sista för idag känner jag och klockan är 23.40! Wops. klockan går.
Idag har jag JOBBAT kan jag lova. Tråkiga är att jag är betald för ca 2! fråga mig inte hur mitt jobb funkar, men måste lägga ner mycket tid för att få kunder. sen kommer det betala av sig kan man säga.
Imorgon så har jag jobb från kl 14 ungefär, men hål mellan 14.30-1600 och sen har vi öppethus mellan 17-20, tråkigt nog så är det nog alla skistars personal i backen... kommer vara full fart där, attans.
Sen så har jag CT passet imorgon igen, awesome! det är trevligt!
2 nya kunder idag (igen) och jag kommer nog sälja iaf 3 st paket till för den konsultationerna jag var på! Toppen!
Hoppas på alla som vanligt men man vet aldrig.
Gud nu flummar jag... jätte trött. jätte jätte jätte trött och herregud-- godnatt
hoppas jag får sova ut imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0