GOD JUL

säger det redan idag, för imorgon lär jag inte blogga eller?!
haha
Det är verkligen jul imorgon alltså, herregud!
Det finns massa paket runt granen här i Sälen iaf :) det är underbart! Mina fina sambosar, som för övrigt inte är hemma - inte någon av dom! Niklas jobbar (sent tydligen) Hampus är i Tandådalen med sin familj OCH Fia är i Stockholm för att vara med familjen... och här sitter jag! inte bitter, haha inte alls, men lite svårt att få in julkänslan!
När man var liten ville man aldrig gå och lägga sig den 23e man var så spänd för en heldag på julafton... julfrulle med familjen, sen göra sig iordning, kanske ta en tur med hästen och tomteluva på... till gravarna innan kalle, sen MAT och paket öppning. Och Jullov, skidåkning, leka med djuren hemma och bara må gott!
Ärligt jag saknar det... man ska vara hemma och göra allt det där på julen... men för nu får man jobba på julen istället. när jag blir stor kanske jag får fira och ta det lugnt(?jag är knäpp)
-
Annars så går träningen framåt, inte helt ok men framåt! =)
Sen så har jag massa jobb, hur mycket som helst verkligen, känns toppen! Skriver på minst en ny kund varje dag nu... det ringer inte folk varje dag som vill ha PT :) Hur kul som helst! Kommer lära mig massor OCH det bådar gott för våren och sommaren, det finns efterfrågan verkligen!
-
Jaha, vad ska jag göra nu då... har inget PT förrän på söndag så inge sånt att pyssla med heller...
sova? nja... tv öh kanske.
Men herregud så jag skriver. Tänker inte läsa igenom detta... hoppas det är läsbart!
-
Vill skicka en extra tanke till familj och kära vänner...
Farmor, du är bäst! förbild och största tryggheten och bästa kompisen :)
Adde- mitt hjärta, du har fortfarande en stor del och du lever kvar i mitt hjärta för alltid.
Familjen i Uppsala. ni finns i tankarna hela tiden :)
Familjen i Vika/Mora... stora skaran... Juldagen så firar vi jul tillsammans!
ALLA goda vänner - GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0