Så fullt upp, ovanligt eller hur?!?!

Börjar själv inse att jag har nog lite mycket, bättre sent än aldrig eller??? hahaha
Är anmäld till vätternrundan nu, tjej klassen, alltså 10 mil tillsammans med LINA =) ska bli så kul...
Jag och mannen ska utomlands, måste få vila och bara vara tillsammans, mys mys mys. Portugal är jag nyfiken på, någon som varit där eller var ska man åka nu i början på maj??? billigt och varmt!
Sedan så skulle jag vara ledig i 2 dagar, HAHAHA blev event på SATS idag istället. men men solen lyser så jag ska ut i solen och få betalt, kan inte bli bättre!!!
Ska packa ihop mig och dra snart.
Annars så blir det backen imorgon med johanna, tror hon ville ha massage också, för jag har bänken här nu, finns några andra som också ska ha, det blir kanon!
Sara en av mina sambosar har flyttat nu så vi är bara 2 - ganska så skönt faktiskt.
Middag med SATS imorgon - nej mannnen kommer nog skiter i det.
Middag med jobbet (högis) på gustav på torsdag, jag har fixat bättre pris och riktigt schysst käk, kommer bli kanon!
sedan jobb jobb jobb.... har flera kunder och några som ska ha sin sista gång denna eller nästa vecka. SHIT VAD TIDEN GÅR!
Jag har sökt massa jobb, inte hört något.... drygt. Kanske blir tomteland en säsong till ändå då... attans, men då blir det massa cykling igen - me like!
Måste springa, tjoflöjt här går det snabbt!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0