Let it snow....

Gick kl halv 9 i morse och var hemma kl 21.30... helt sjukt... massa jobb idag!!!
Jag började dagen i stress och konstigt nog kläcker jag flest idéer och bra sådana när jag är under just stress.
Kombinera, eget massage med PT nästa säsong i Sälen, eller köra t.ex. midvinterblot och PT i Sälen, med andra ord få mer tid till träning och SATS?!?! en ide.. kan ju bli djävligt bra =)
I alla fall så är jag ännu mer stressad nu, tur att det ska vara dåligt väder i morgon (slipper jag få panik och vilja ut) för jag har massa samtal att ringa, nya kunder och gamla som ska bokas in. Schema, vad är det... vet inte ens hur jag jobbar nästa vecka men ska boka in kunder - samtal till chefen!!!
Sedan så måste jag handla, JAG MÅSTE TRÄNA!!! så är det bara, jag måste få tid till  mig själv i morgon. Borde tvätta, men det klarar sig, dessutom har någon varit i våran stuga och byggt om i badrummet så det är nog en tvättmaskin på väg in snart.
Min karl kommer upp i morgon, Yes! mys saknar han.
Lovat att massera johanna i morgon också....
Middag med jobbet på högis som skulle vara på torsdag egentligen men är flyttat till imorgon, ja herregud! så det är imorgon med...
men då har jag såklart bokat in klienter på torsdag kväll haha
Tur att det är "varmt" nu på morgonen, så även om jag kör till jobbet så kan jag upp och träna innan jobbet, himla gött!
Tro om jag glömt något nu???
JA, jag har kund i morgon, SÅKLART, bokade jag in en som inte kunde någon annan tid. Jag är hopplös men jag älskar mitt jobb.
Borsta tänderna, sedan sova och imorgon ska jag sova så LÄNGE jag vill :) (kommer vakna kl 8... antagligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0