Kvalborg 2010

Är i Uppsala, idag är det kvalborg men jag ska träna, sedan ner på stan och kolla monkl rean, hahaha jag är hopplös... ska ju rensa ut inte köpa nytt, men man vet aldrig om man hittar något heller så...
Sedan slutar Lina jobba vid kanske 3 tiden, ska på pump klockan 5 och Lina ska ut och springa, mina benhinnor är inte riktigt OK så ingen löpning förrän det släpper.
Igår så handlade jag och Lina mat, sedan gjorde jag en Supergod lasange, verkligen lyckad. Idag ska det blikyckling, mozzarella-pesto-tomat sallad och vitlöksbröd - tror inte att Lina kommer klaga haha. Sedan kommer Bästaste människan Katta till stan :)
Efter middagen igår så tog jag och Lina oss ut i busvädret och gick ner till Anton, där var Vidar, Fredrik, Emil och Lars - sedan kom Moa. Och helt ärligt annars så har det alltid känt som att "allt är som vanligt" men nu börjar det hända saker, fasta jobb, köpt lägenheter osv... de växer upp =)
Nej ner till SATS, cykling eller pitlates pass, sedan stan och möta upp Lina, SEN PUMP ikväll, as nice =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0