Ben & Jerry's Cookie dough

mmmm så gott. :) har inte köpt det i Sverige då jag tycker att glass för 55-60kr är helt galet dyrt. Men igår så fick jag en av våran goa Göran på ICA toppen på Högis. Tusen tack, och mums så gott det är :)
För övrigt så har det hänt endel sen sist.
Jag är singel igen, visst tråkigt men jag var inte redo, och det känns bra såhär.
Jag har jobbat min sista dag på Högis skistarshop! Tack och bock för en jätte bra säsong där.
JAG HAR FÅTT JOBBET I TANDÅDALEN I SOMMAR/HÖST, så där blir jag från 21juni till 2 oktober!
Jag och Cissi på SATS ska köra på, mer kunder har jag och det är bara att köra köra stenhårt. Så jag kommer bli kvar här uppe iaf ett år till :) Känns jätte bra att veta att jag blir kvar här!!! Massa planer på G, grupp träningssal, extra jobb, mer kunder ja det rullar på och det är såååå roligt!
Över Skirocken så kom Oscar, Jenny och Martin hit, även Jonas sov här. Jätte trevligt, men jag hade tajt schema igen, ovanligt haha... jag såg Hoffmaestro live och lite takida. Var på HC på fredagen och såg Guvernören Andy, as nice. Även Promoe på lördag, men då var det ruffigt där inne. Innan så var jag med Cissi och Joel på Lammet och grisen och åt, det var jätte gott. Kul grej :) Alla som vunnit SATS medarbetar tävling var nämligen här uppe.
Jag har fixat mobilt bredband - haha var upp och köpte det sista dagen!
Uppsala på onsdag eller torsdag, ja... tiden bara springer iväg.
Ska jobba extra på Strömstad spa till jobbet i Sälen börjar tror jag, beror på om de hör av sig, ska se vad som finns hemma också, ska ringa Kattis, hotellet och parken.
Nej soffläge med mina onda fötter sen promenad och hämta min bil och ner till byn och handla nya mjukisar.
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0