when the drugs don't work no more you get high on life

Åh vad jag diggar den här låten!!!
Sedan så vill jag bara säga att jag är så dum... haha... oroar mig för inget och missförstår och så blev allt fel - tur att man kan skratta åt det iaf :)
Sedan Filip på frukosten idag - Om blattar hade läst upp nyheterna har jag nog kollat mycket oftar. Tänk vad kul de hade varit "chaba läget asså idag ba så jävla galet väder shit mään de ba öser ner ni vet, hela gotland kommer sjunka. eeeee vänta, tillbaka, va ståre? äh shit ja kör ba, de va nå terror shit igen i typ afrika tror ja aaa neråt iaf, massa döda åå ingen fatta nån ting. äh vädret nu take care.... " HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0