sjukling

och jag som aldrig är sjuk :(
men igår så bara steg temperaturen i mitt huvud, och slutade med att jag somna strax efter klockan 9 skulle jag tro.
Ingen fest och ingen rolig kväll... vaknade inte direkt bättre idag heller men har sovit massa- sov mellan 12-16, ätit lite, kurerat mig och ska snart hoppa in i duschen och sedan få i mig lite mer mat, eller inte mat men näring iaf.
Ikväll drar tjejerna ut och äter på restaurang men hur bra sällskap är jag liksom?! nja blir kvar på mitt rum - känns skönt att jag har eget badrum och slippa gå bort i korridoren med min super knepiga mage, rent ut sagt kaos i den.
duscha och äta, kanske borde prova och ta en ipren, men risken finns att jag inte klarar av det. Kanske vänta tills ikväll innan man somnar istället...
Kul helg dethär blev då, men men... Nästa blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0