jaha...

Blir inte mycket bloggande från halland för min del!
Har verkligen fullt upp...
en vanlig dag ser typ ut så här

morgon träning
frukost,
skola 8.30-16
träning
äta
plugga/umgås
idag är det fotboll som gäller, plus att det är "visafton" i skolan... OCH snart kommer jenny så jag ska massera henne... har en kille som vill ha massage 1 gång i veckan= Extra cash, inte så dumt! Sedan så verkar det blir mera massage, har 3 denna vecka, det blir lite extra pengar och det är välkommet!

förra helgen var jag hos mackan i Gbg... trevligt, umgås, träningsfri helg och vila upp sig, precis vad jag behövde. För det blir Väldigt mycket träning, 2-5 h om dagen... Hoppsan kerstin!

imorgon efter skolan åker jag till Gbg, ska sova där för på fredag morgon åker vi norröver :)  Jippi... grabbarna hemma vet ingenting och tror inte de läser min blogg så förhoppningsvis har jag inte försagt mig nu :)
Ska bli så skönt att komma hem! Även om jag verkligen kommit in i dethär nu och vill vara kvar.

Nu blir det massage!!!

och självklart ska Sverige spöa Malta ikväll! Yeah match...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0