Someone to face the day with, Make it through all the rest with, Someone I'll always laugh with, Even at my worst I'm best with you

Dagens horoskop
"Du bearbetar känslor och tankar för dig själv. När någon sårar dig sluter du dig som en mussla, och ingen förstår vad som pågår inom dig." - inga kommentarer säger jag bara

Jaha så var det fredag igen, veckan sprang förbi, massa i skolan och lite uppgifter hit och dit, har lite att jobba med över helgen. Blir kvar i Falkenberg och ska ta det himla lugnt... ganska skönt på ett sätt.
Bilen, JUST DET BILEN, den lever haha... jag var till Falkenberg idag och bilen startade, köpte ett nytt batteri och grabbarna i verkstaden bytte den så snällt åt mig och sa även att batteriet jag hade var väldig väldigt dåligt. Tack och bock, sedan fyllde jag på olja också OCH sen var pärlan jätte glad :)

Idag har vi varit till Varberg med skolan, lite studiebesök och körde ett spinningpass activio som jag inte kört förut, man har ett pulsband på sig samtidigt som man kör och det var väldigt smart!

Sedan ringde Hampe i veckan, han hade varit upp till Sälen och gjort klart med jobbet i Experium - självklart fick han jobbet :) och fick även reda på att kontraktet med SATS är klart, det kommer bli SATS och sedan skulle de åka upp i början av nästa vecka för att mer kolla vilka nya maskiner och utrustning som behövs, SAMT så ska det bli en cykelsal med ca 10 cyklar - JIPPI! Åh vill ha jobbet, borde få något slags svar i början på oktober.

Nästa vecka är det MASSA tester och skit på schemat, suck, coopers test - piptest ja löpning med andra ord - FY FAN hahaha... jag kommer vara så frustrerad.
Har tvätt tid snart... sedan ska jag ta ryggläge resten av kvällen framför tvn.
TREVLIG HELG ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0